Idag kommer han hem <3

Jag ringde Marita nyss för att höra hur det har gått att ha Dennis hos sig under hela helgen, vilket hade gått hur bra som helst. Han har lekt med kusin Jezper och hade hur roligt som helst.
Marita berättade att Dennis hade hittat en leksaksbil, en vinröd Volvo och sagt att det var "vavvas" bil (de har en röd Volvo, kombi) och sedan skakat på huvudet.. Han såg att det inte riktigt var "vavvas" bil, alltså inte farmor och farfars bil.. Senare hade han sett en bild på en kamera i en tidning och sagt "mamma". HAHAHA! Vad roligt att han accossererar kameror med mig :D det var kul att höra faktiskt.
Dennis kommer hem idag <3 vi har saknat honom så mycket! men vi vet ju också att han har det bra hos farmor och farfar, han trivs jättebra med dom. så i eftermiddag får vi hem våran busunge <3

Jag har mest broderat i helgen, bara setat i soffan och tagit det lugnt. GÖTT!! Gårdagen gick fort då man vaknade vid halv tio och sedan kom Lööv och hälsade på under eftermiddagen. Nice nice.

Nu ska jag fortsätta med broderiet. Kärring

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är jätteroligt att se vad barn snappar upp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback