Låt mig få sova..

Tänk att det är så himla skönt att gråta..



Har sovit knappt 2 timmar, Dennis var uppe strax före kl 7. Han stod på golvet bredvid mig och pekade på golvet, han hade tydligen kissat så mycket så att blöjan läckte :O Jaha, då vet jag vad jag ska göra senare då - torka golv. Men det tänker jag inte göra förrän jag har sovit efter dagis!! När jag lämnat Dennis så ska jag sova! Fy fan vad skönt det ska bli.

Som sagt, jag har inte sovit något inatt. Bara legat och vridit mig, till kl 5. Kan väl inget annat än att skylla mig själv då..

Idag får jag troligen tillbaka min cykel och Dennis får en cykelhjlm, då ska vi nog ta och cykla en sväng i eftermiddag. Måste ju testa :) Är så orolig över att välta cykeln när han sitter i.. Usch.
Hade velat umgåtts med Lotta idag också, men vi får se hur länge jag sover.. Micke kanske får ge sig till dagis och hämta grabben. Känner mig helt död.

Blä, den vidriga Nicklas Wahlgren spelas på tv (LatjoLajban).. Han syster, Pernilla, är lika irriterande också.. Eller nä, jag ogillar Pernilla mer än Nicklas. Nicklas är ju rätt skön ändå. Jag tyckte det var väldigt synd att han åkte ur Let's Dance så "tidigt".. Nåja.

Ska förresten ringa BVC/HC och höra om man kan göra något åt ansträgningsastma.. Jag misstänker att Dennis har det.. Satt och läste lite på nätet om det igår, och det stämde så bra in på hans sympton.. Det var Nina, hos mormor och morfar, som gav förslaget att kolla upp ansträgningsastma.. Hon tyckte det lät som det, för hon har en kompis vars son också har ansträgningsastma..

Oj, nu ser jag att det är dags för frukost innan vi ska knalla iväg till dagis. Jag längtar redan hem till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback