Mycket härligt

Vi grillade på balkongen igår :) eller ja, det var Micke som skötte grillningen och jag dukade. Vi grillade grillkorv och grillbiffar. Suveränt gott!
Idag hade vi tänkt oss att göra Anders sallad som han bjöd på när vi var till Orsa sist. Nom nom! Fy fan vad gott det ska bli. Dock tror jag inte att det blir lika gott som när Anders gjorde den, men vi kan ju försöka i alla fall.

Jag sov länge idag, härligt. Gick och la mig vid elva, vaknade när Micke la sig vid tretiden, vi var vakna 2 timmar och slockade när vi låg där och pratade :D ingen av oss märkte att den andre somnade, så vi måste ha slocknat samtidigt. HAHA. Jag klev upp vid halv tio, superskönt. Det är inte ofta jag får sova såhär länge, typ aldrig.
Jag drömde en schyst dröm inatt.. Om Owen Wilson :D hahahaha. Jag orkar inte dra upp drömmen i detaljer, men härftig var den ;) ooh la laa. Men drömmen var inte lika underbar hela tiden, en liten flicka blev sedan påkörd av ett tåg, mitt i drömmen :( vafan... dock missade tåget henne med några millimeter, annars hade hon haft en fot mindre. Aja.. Owen rocks, i alla fall :D


Nä nuni.. ska jag ta och göra ordning frukost till mig själv (första gången på evigheter) och käka i vardagsrummet :D fan vad slött! Sedan brodera lite, så att jag blir klar med Dennis tavla någon gång. Det är myyyyyyyyyyyycket kvar på den! Oj oj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback