Några dagars händelser...

Under Valborg har Dennis och jag varit hos gammelmormor och gammelmorfar. Vi drog iväg till Hedemora och käkade på Lappens, drog vidare till Avesta för att visa Dennis den stora Dalahästen. Snacka om att han blev helt till sig ;) Vi hade inte bråttom till kasen, därför tog vi en tripp ut med bilen.
Jag måste säga det att, fan vad fint det är i Stjärnsund. Nästan alla sommargäster var där :) mysigt ställe.
Innan vi åkte till kasen efter våran tripp, så var mormor och morfar sugen på kaffe, så vi åkte hem till dom och hämtade mer kläder. I Torsåker fanns där 2 små kasar, istället för en stor.. Vid tio så sköts rakererna och Dennis var helt till sig :) det tyckte han var kul. Vi åkte hem och sov, halv tio, lite väl sent för Dennis men vi var uppe kl 8 igen dagen efter.
Första maj gick åt till att leka med Noel. Lars och morfar höll på med Lars båt, de var sugna på att åka och fiska. Vi grillade senare och lekte ännu mer.
Lördagen så kom Micke och Per och hämtade oss, vi skulle till stugan och fixa lite saker där.. Jag oljade uteduschen :) fan vad solen  brände på fint när det inte blåste. Herregud! Tänk en sådan värme det varit och det är bara MAJ ännu. Nice!

Igår kom syster hit, hon har sovit över här inatt :) Undrar vad vi ska hitta på att göra.. Göra paj? ;) Det är ju inget fint väder ute idag..
Jag ska i alla fall på utvecklingssamtal på dagis i eftermiddag. Det ska bli spännande.


Vi får se var detta leder..

Kommentarer
Postat av: Anna

oh. Jag vill också gå på första utvecklingsamtalet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback