Planer för Komvux

Dennis har varit hemma från dagis idag, han har feber idag också, så jag fick ringa och sjukanmäla honom.. Ingen dagis på hela veckan, eftersom man ska ha en dags vila utan feber, röd dag på torsdag och klämdag på fredag (han går ändå så inte på dagis på fredagar).. Men han mår bättre idag än igår i alla fall och det är skönt, för det var inte alls kul igår.
Idag har jag varit på MiROi, pratar med George om att börja på Komvux, så jag fick telefonnr och ska ringa dit imorgon :) nice. Får se var SYV:en säger. Får se vad vi kommer att göra på MiROi imorgon, typ sitta vid datorn och uggla tills alla har fått sina intervjuer med ledarna..

Undrar vad man ska hitta på ikväll då. Micke är redan trött.. han har ju fått klivit upp tidigt de här två dagarna då jag varit tvungen att åkt iväg på det där grejset ;) han är inte van, stackarn. heheheh!!!
Nåja, kanske drar en film eller så ikväll.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback