srgviuwlekjfegrhfoip
Hmm, idag känns som en sån här dag som jag bara har negativa tankar.

Hoppas det fortsätter att vara fint väder idag, så man kan gå ut och leka och komma på andra tankar. Försöker komma på något Micke och jag kan göra i helgen då Dennis ska vara hos farmor och farfar. Det är ju väääääääääääääääääldigt sällan vi är för oss själva, utan Dennis. Det har hänt någon enstaka gång och går att räknas på en hand, typ.
Jag vill gå på bio, men då lär vi åka tidigt för går vi på en sen film, så kommer vi inte hem... för vi har ingen biiiiiiil........ Fan, det suger. Vi vill ju se Änglar och Demoner, men den vill man ju inte se på ljusa dagen.. Skit. Aja, vi får se vad som händer, bara vi inte sitter i en varsin ände av vardagsrumme en hel helg.. Hmm...


hej då, nu ska jag försöka bli på bättre humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback