Trevligt

När Dennis somnat igår så kikade Micke och jag lite på film. Helt plötsligt har vi fått alla Canal+kanaler, igen. Undrar hur länge man får dom gratis denna gång, 14 dagar var det förra gången. Vi tittade på Sweeney Todd, lite utav Talladega Night, någon knäpp film som jag inte minns vad den heter, I am Legend och lite av Death Proof. Väldigt bra filmer, allihopa.
Jag ställde klockan kl 6 för att gå upp och baka Scones, men jag tror att jag stängde av alarmet innan klockan var 6, typ vid 4-tiden slog jag av den.. Ååh! Tror jag ska baka nu innan frukost, eller om jag gör ett nytt försök imorgon..


Någon som vill leka med oss idag, lördag eller söndag? Eller kanske måndag?

Kommentarer
Postat av: Anna

tycker du kan komma till hoffa ikväll för bakfickan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback