Vad ska man säga... Tack så mycket!

Fan vad trist det är att sitta och göra ingenting vid en dator på det där MiROi.. Vi ska alltså sitta i 3 timmar, hellre det än 8 timmar, och söka jobb (jobb som inte finns)... Hmm, man kollar igenom alla lediga jobb på knappt en timme, vad gör vi resten av tiden? Jo, vi surfar runt och vissa spelar spel och andra tittar på Kanal 5's hemsida och ser på tvprogram. Jaaaaha.. Nåja, nu har vi långhelg i alla fall, nu tänker jag inte sätta mig framför några jobbsidor förän på måndag, då kanske det kommit in några enstaka jobb som man kan kolla upp.
Dennis har fortfarande feber sedan i måndags och då inte varit på dagis på hela veckan.. På fredag ska han till farmor och farfar, undrar vad jag och Micke sak hitta på då då. Grilla ska vi i alla fall göra :D på balkongen ;) vi har inga grannar på övervåningen,dock till vänster på våran våning.. Sak samma, de stör sig nog inte, annars får de knacka på och säga till oss :)

Guuuuud vilka snälla morföräldrar jag har! De åkte till City Gross i Gävle idag och handlade, de sa att de skulle köpa blöjor till Dennis, men vad kommer dom hem hit med? Två paket blöjor, bröd som fyllde frysen, köttfärs, grillbiffar, mjölk, bacon, korv till förbannelse (nästan, men det är bra för Dennis älskar ju korv) och en himla massa mer! Nu känner jag att jag måste göra något för att gottgöra dom, men de säger att de blir så glada av att vi kommer och hälsar på, så det räcker.. Men ändå, det känns som jag vill ge dom något extra för att visa hur tacksamma vi är att de ställer upp så fruktansvärt mycket för oss.

Förresten, jag har ont i ena knät efter att jag cyklat.. Blä.. När jag trampar så gör det ont, liksom ovanför knät. Aj. Men det blir väl så när man inte har cyklat på 5 år, då på en mountain bike och nu cyklar jag på en kärringped med 3 växlar. Trööööög cykel ;) så nu jävlar lär jag få fina benmuskler då det nästan bara är uppför hemåt från stan. Haha.

Nåja, nu fixar Micke med maten och Dennis ritar. Jag ska väl joina Dennis jag då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback