Uuuh

11:41 är klockan nu och jag sitter i den gula. fula barracken bakom Göstassons bil, eller vad det heter.. Vad har jag gjort idag, de här tre timmarna? Jo, jag har spelat Bejeweled Blitz på Facebook. Kul va? Det är sånt vi gör här på MiROi.
Idag var vi 6 pers och INGEN ledare har vi sett till. Dörren stod bara öppen imorse och det var bara att kliva på.. Hmm.. Jävla oseriöst ställe det här är.. Aja, vi får ju pengar av att sitta och surfa och titta på AMS hemsida 3 timmar om dagen, det är väl bra... tror jag......

Idag på förmiddagen skulle Dennis på utflykt, sin första utflykt med Månen. Vad roligt. Det var kul att packa hans väska med fika imorse :) det kändes spännande, haha. Hoppas han hade kul :)

Snart får vi sluta.. jag ska fortsätta spela Bejeweled Blitz så att tiden går lite fortare.. blink.

Wow, nu kom George, en ledare och Lars.. De har varit i Gävle och köpt stolar? Jaha.. Aja, nu ska jag sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback