Tjaa!

Tjaaaaa.. jag är skitdålig på att uppdatera bloggen numera. Fy mig!
Igår så klöpp Dennis och jag mig ^^ det var nice. Det blev nice också! Sedan drog vi till Hofors på begravning, även fast jag inte kände Niklas så var det sjukt jobbigt att sitta där och se hans vänner och familj gråta. Fy fan, jag mådde så jävla illa. Men det var fint, mycket fint faktiskt. Hela släkten från Idre var där, även en massa andra bekanta ansikten. Det var ju trots allt Hoforsbor nästan hela bunten.
Vi åt gott och åkte till R-holm och sov där. Jag hade huvudvärk hela dagen och en bit in på natten också. Fruktansvärt jobbigt.

Nu sitter Micke och jag hemma i Sandviken, jag väntar på Gia och Micke spelar Wow. Han har börjat spela det igen.
Jag lär väl ta och göra mig i ordning så att jag kan möta Gia och sen knalla hem hit för att sedan bli upplockade av Lisa och hennes mor. Seeeen drar vi till Järbo!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Roger

Du passade jättebra i nya frisyren. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback