Första skoldagen

I helgen har Dennis och jag varit hos gammelmormor och gammelmorfar. Vi har hälsat på Noel i Gävle, ätit gott och haft kul. Sofie kom på lördag kväll och vi tittade på fladdermöss från bron och Dennis fick åka lite moped med moster :) skoj tyckte han!

Idag var jag på Västerberg. Det känns spännande. Verkar få någon kontakt med de i klassen allaredan. En utav de nya :P vi var 5 nya elever som började idag, 4 tjejer och 1 kille, killen fick börja i en annan klass medan vi tjejer hamnade i samma klass.
Skrev ut mig från MiROi också. Sedan åkte jag med Mia in till Valbo, hon skulle kolla efter fästen till fjädrarna till deras soffa + att jag fick mig ett par nya trosor :P inte från IKEA då... haha.

Ikväll har förkyldningen varit jobbig. Har konstant huvudvärk, hoppas det försvinner under natten så att jag kan vara normal i skolan imorgon.

Usch, jag ska lägga tillbaka dajmen i kylskåpet.. Det var inge gott längre. Blä, mår illa. Jävla förkyldning!

Kommentarer
Postat av: Mia

Krya på dig, så vi kan se film här i veckan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback