Mysig torsdagskväll

Igår var jag på MiROi och läste matte, det var ju skoj :P Tur att Tobbe är pratglad så att man får annat att tänka på än bara matte.
När jag kom hem så blev det mest städa och sedan hämta Dennis. Vi gick sen till tåget och mötte upp Signe :) Micke lagade mat medan vi var påväg hem. Mums. Så spelade vi lite musik för varandra :D haha, kul med olika musiksmaker. Dennis var hur busig som helst också. Som en liten stormvind!
När Micke var ut på promenad så nattade jag Dennis och Signe datade lite och lyssnade på musik under tiden. Sen när Dennis somnat och Micke kommit hem så blev det en massa flum framför min dator :D Hahaha jisses! Vi lyssnade på musik, googlade på en massa ting - som snygga kändisbrudar och heta kändismän ;) mm DROOL!!! Och så blev jag så himla nyfiken på hur fan en könsopererad tjej såg ut.. Hahahaha vafan! Usch, det var äckligt då de förlänger och blåttlägger klitoris. Fy vad otäckt det såg ut. Sen när vårat flumhumör lugnat sig så mös vi lite och tog det lugnt istället.
Stackars Signe åkte med tåget hem/till skolan i Falun kl 8.35 och vi la oss mellan kl 2-2.30 inatt, så hon var ju lagomt trött imorse. Det var jag med, men fick sova en timme längre, till kl 8 :P Dennis vaknade vid sju med låg och mös lite med mig innan han gick upp till Micke och Signe som satt i köket och åt frukost.

Aa men det har varit trevligt! YEAH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback