Rubriklös

Äsch, nu har det gått så många sedan helgen, så helgen behöver jag inte skriva om längre.
Blir lite bloggande nu när man går i skolan, slutar sent om dagarna och inte har någon ork kvar eller så leker man med Dennis, äter mat och sen natta honom. Det finns liksom inte så mycket tid över till annat än Dennis och Micke.

Idag är jag hemma från skolan, ska jobba hemma med historian och så ska jag träffa Elin vid halv elva på stan. Vi ska käka något gott och snacka av oss :)
Helgen bir lugn, vi ska bara vara hemma så att Dennis blir frisk. Nu har han inte varit på dagis på 2 veckor.
Nästa helg bjuder Stina på inflyttningsfest och där ska jag nog vara. Det är inte så långt ifrån mamma om jag skulle sova över där :) sedan var det snack om Depå. Nåja, det är en vecka kvar dit.


Igår var vi in till Gävle och träffade Elin och Jimmy, de var trevliga. Vi tog lite fika/mat på Café Java och gick sedan in på Cubus där jag köpte mig en skinnjacka ;) dock inte äkta. Fan vad nice med en jacka, äntligen!

Mja, men nu ska jag väl sätta lite fart med att borsta tänder och klä mig innan jag ska cykla till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback