Sing Star, Guitar Hero och Living Room med Mia

Igår, någon gång efter kl 20 tog jag cykeln hem till Mia. Vi började kvällen med att lyssna på en del musik, snackade barndomsidoler och drack gott.
När hennes karl åkt till jobbet så drog vi igång Sing Star ;) oj vad roligt det var! Mia var ju såklart bättre än mig ;)



Men jämt var det! Ojoj!


Efter lite Sing Star så drog vi fram Guitar Hero och lirade. Där var ju Mia också bättre än mig på, hon är mer erfaren :P Jag hade aldrig testat Sing Star tidigare och Guitar Hero har jag spelat en gång tidigare.. Men roligt var det i alla fall!



Snygg-Mia lira och spelar bra ;)




Själv var jag inte lika bra, jag spelade ingen hel låt :D Vad jag är kass!! Lika kass är jag på att få med mig själv på bild.. Whöööö!


Mellan kl 00-01 så knallade vi till Living Room. Där var det folk! Dyrt var det i Red Bull-baren också.. urk! Min Red Bull-Jäger smakade vatten och Red Bull, typ... Det var riktigt jävla surt.
När det stängde så gick vi till Donken och käkade, där var det också mycket folk.. knallade sedan hem till Mia och lånade toaletten och to cykeln hem. Gud vad trött jag var när jag kom hem, jag cyklade fort som fan och det är bara uppför. Jag var helt slut.. Jag gillar inte att cykla i mörker, trots att jag har lampa fram och bak på cykeln.

Oh well. Vi hade det superkul i alla fall :) Det får vi göra om, Mia!! <3

Kommentarer
Postat av: Mia

tack för en väldigt trevlig kväll. lär vi absolut göra om nån mer gång :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback