Bilder

Jag tycker att det är sjukt dåligt med bilder i min blogg och jag ska ta och skärpa till mig ordentligt med att ta med mig kameran också!
Det har blivit väldigt lite bilder i sommar, det har mest blivit av under högtider.


 

 

 

 

 

 

Yeah! Det får duga för denna gång.

 

Jag kanske inte är den bästa fotografen men jag blir bättre ju mer jag fotar. Det skulle vara väldigt spännande och roligt att fota en person, så nu söker jag någon som vill stå modell.

Håller även på att lära mig PS. Haha, ja jisses vilken djungel det är.


Kommentarer
Postat av: mormor

sjukt snygga bilder du tar .skulle ha sökt jobb som fotograf .

2010-08-12 @ 09:24:39
Postat av: TobiasFoto

Jättefina bilder.. speciellt solnedgångsbilden :D Den var wonderfull! :D



Keep it up.. och som jag sagt.. jag diskuterar gärna saker med dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback