Vidriga väder!

Just nu så ser vädret ok ut, faktiskt. Himlen är till viss del blå, solen kikar blygsamt fram MEN det blåser! Snön yr omkring där ute.. Inte trevligt alls. Kallt är det också, -12.
Micke jobbar, som vanligt på lördagar, Dennis och jag tittar på Gustav 2. Han vela titta på Pippi, men valde själv en dvd från högen och det blev Gustav istället. Det är inte lätt när man inte kan läsa.

Vad händer annars då? Jo jag är lagomt uttråkad, ingen att umgås med och dåligt med pengar, så man kan inte åka hur som helst med bussen heller. Skulle annars ha varit med Sarah igår och haft lite mys, men det blev inte av. Funderar på att åka till mormor och morfar idag och stanna till imorgon, men vi får se om Micke kanske vill skjutsa annars kanske morfar kunde hämta. Han var ute och donade med snön när jag ringde, så mormor visste inte om han hade lust att dra sig ut på vägen. Det förstår jag också!

Gia och Lisa kommer nog hem snart, tisdag eller sådär. Jag längtar! Men samtidigt har det varit roligt, man har fått lära känna fler personer på skolan. Vi umgås alltid, vi tre, i skolan annars. Men nu har jag fått bättre kontakt med Matilda och Josephine, t.ex. Mycket trevligt! och Helena och de andra också, för den delen.
Jag blev bedd av en lärare om att ta med min kameran till skolan på onsdag, då vi ska ha utställning om vårat temaarbete. vad roligt! Annika vela gärna ha bilder på våran utställning och Johan höll definitivt med, så vi får se om jag kommer ihåg att ta med mig kameran då då!

Jahaaa....planera lite fest till nästa helg då också? Dra med mig tjejerna ut och ha lite kul :) vore så roligt! Om dom nu skulle vilja det när de inte varit hemma på 2 veckor... aja... hörs

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kommer flera dagar , :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback