Hurtig!

I torsdags följde jag med Mia till Jernvallen och tränade boxercise. Det har jag testat en gång, fast det var för flera år sedan. Lagomt jobbigt, usch, men det var roligt. Dit ska jag nästa torsdag också. Något skakig i armarna jag var efter träningen, är ju inte alls van att träna sånt där!
På onsdag ska jag till Hofors och träna aqua bike med Sarah :D det ska bli roligt!

Hmm. idag är det lördag och jag vet inte riktigt vad som kommer att hända idag. Det är superfint väder och jag ska väl ta med mig Dennis ut och hitta på något. Får se till att ta med mig kameran också. Kvällen ser väl ut som att det kan bli utgång, eller i alla fall liten tjejkväll med Mia.



zzzzzzzzzxxxxxxxxxxx aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazghjklii   dfghjkkkkkk§qaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww                           ///Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback