Jobba jobba jobba

Denna vecka jobbar jag som extrapersonal åt Candy King & KaramellKungen tillsammans med Micke.
Igår var vi i Hofors, ICA och Coop, i mindre än 3 timmar. Väldigt lätt jobb, så Micke tyckte det var orättvist att jag fick en sån lätt första dag. Sedan åkte vi till Torsåker och fyllde på, träffade morfar där :) vi fick sedan åka till Sandviken för att jobba på Dollar, där hade ingen leverans kommit så vi fick fylla på med det som fanns och flyttade om påskhuset. Det var lite tyngre.. var hemma vid tre redan eftersom leveransen var sen.. På kvällen gick jag hem till Mia och tittade på Funny People och åt kanelbullar :) mums!

I morse gjorde vi klart inne på Dollar, åkte vidare till Årsunda vid elva-halv tolv fram till tvåtiden. Vi stannade och käkade på Monroe´s och sedan åkte vi vidare till Ö&B. Imorgon blir det Hofors, Lidl och sen får vi se. Vi får ju åka runt där det behövs hjälp, överallt i Gästrikland och Dalarna typ.

Det känns i ryggen att man står upp hela dagarna, fötterna mår inte så väldigt bra dom heller... Skärsår på armarna har jag också *emo* det är efter kartongerna och de vassa kanterna på "stövlarna" som godiset ligger i.

Dennis är inte så pigg..han har hosta och är inte allt för pigg på dagis, säger dom.. Men vi har inte råd att stanna hemma, lika bra att jobba så mycket det går. Så länge Dennis inte har feber så får han ju vara på dagis. typ..

Jaha... det har varit jäkligt dåligt med biljardspelande på sistone, har inte spelat på 2 veckor. Fy! I helgen har jag inte tid, ska vara i Hofors på lördag och söndag, kanske åker redan på fredag. Ska hjälpa Mickes mamma att baka till påskmiddag som vi ska på söndag.

Oh well..får ställa till med lite fest någon helg framöver eller kanske spela lite biljard på lovet! Får se om någon vill, dvs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback