Lördag, dålig lördag.

Idag är det lördag och syster är här. Känner mig på dåligt hurmör idag, inte roligt alls. Vi ska nog ta och gå ut om en stund, dock har jag lust att åka till Valbo men syster har inte råd, så vi får åka in dit en annan gång.
Fy fasen, om lite mer än en månad så fyller jag år.. Inte roligt, men ska se till att skriva en önskelista till tomten i alla fall. Ser inte fram mot att bjuda hem en massa folk hit, har ju så några sittplatser. Men det löser sig alltid, alla kommer ju inte på samma gång. Får se om jag bjuder hem några "vänner", hade varit kul att bjuda hem Elli, men hon är allergisk så det går ju inte :/ finns liksom ingen mer "vän" som jag tror skulle vilja komma heller, men jag kan ju alltid bjuda in dom så får dom väl komma om dom vill. Lika bra att börja planera redan nu så man slipper göra det i en vecka innan.

Känner mig något värdelös numera också. Är inte alls något vidare social längre. Jag börjar ogilla Sandviken igen och dess förbannade stela invånare.
Aja.

SYster är snart klar och då ska jag kasta på mig lite kläder och gå ut. Det tror jag Dennis skulle gilla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske är dig det är fel på !?

2010-11-21 @ 16:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback