Ryggvärk

Nu var det ett tag sedan jag skrev.. Igen.

I lördags var jag hos Elli och drack vin sedan tog vi bussen in till Gävle. Micke och Dennis tog bilen och åkte iväg på äventyr. Micke hade en överraskning till Dennis, de gick på Toy Story 3 i 3D och åt på Max därefter :) Dennis hade tydligen setat still under hela filmen och inte heller tagit av sig glasögonen. Sötnos.

I söndags var det cirkus i Hofors som vi hade gratidbiljetter till. Nina och Noel fick en varsin biljett också. Det var då mycket roligare att gå på cirkus i Hofors än hemma i Sandviken, tror jag skrev det i ett annat inlägg förut. Strama jävla Sandvikare!
Anyway.. I måndags när jag väntade på Micke S i matsalen på skolan så vela jag gå till soffan med ryggstöd eftersom jag kände att jag började få ont och PANG så högg det till i ryggen när jag reste mig upp och det svartnade för ögonen så jag var tvungen att sätta mig ner igen och vänta ut smärtan. Till slut så bytte vi soffa men det gjorde fortfarande ont. Lektionen började så jag var ju tvungen att gå dit och stolarna var så obekväma, så på lunchen åkte jag hem. Jag klarade inte mer. Fick en Alvedon i skolan också men det hjälpte inte..
Kom hem och tog en Ibumetin och la mig i soffan och tittade på de sista avsnitten ur säsong 4 med The L Word tills Micke och Danne kom hem. Dennis var då i Hofors eftersom dagis var stängt och Micke var tvungen att jobba.
Innan vi åkte till Hofors så käkade vi pizza ;) Tjooock. Fick låna svärmors yantramatta att ligga på och den lindrade smärtan tillfälligt bara. Hmm, aja. Har legat på den några gånger om dagen, så igår var jag hemma och idag från skolan.

Imorgon ska jag träffa en sjukgymnast. Får se vad han/hon säger, knäppt att jag inte fick träffa en doktor fastän jag bad om det. Sjuksköterskan föreslog gymnasten istället. Jaja, hoppas dom vet vad dom gör för det är inte roligt att ha ont i ryggen.

Nej nu blir det lite käka och sedan hämta skrutt på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback