Träningsvärk!

Fy fasen, vilken träningsvärk jag har i bröstmuskler och lår! Är så sjukt stel också så efter duschen blir det stretching kan jag lova.

Ida och jag var ju iväg på BodyPump och det var sjukt tufft men otroligt effektivt! Måste göras igen ;)


Ikväll ska vi hem till Mia och Roger på förhandsvisning av klädmärket IronFist och diverse träningsredskap. Det ska bli trevligt och intressant. Kanske man får med sig något plagg hem sen.
Fan vad sportslig jag har blivit ;D

Nu är det lov och jag undrar vad som händer då. Har 3 saker planerat än så länge och är "rädd" att det bara blir det också. Måste hälsa på mormor och morfar, det är ett måste, så är det bara!

Nåååja, dags att plocka lite här hemma och sedan göra sig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback