No subject.

Nu var det ett tag sedan jag skrev.. Men jag har inte så mycket tid, så jag passar på nu medan Dennis sover :)

I fredags var jag ut på Depå med Lotta, Mattias och Sofie.
Jag gick hem till Lotta vid sju-åttatiden, men minns inte riktigt vad klockan var. Sofie kom dit med sin vovve, Tingeling, som fes väldigt illa efter att hon fick slicka av glass på glasslocket.
Vi blev hungriga och Sofie ringde till Mona Lisa och beställde, men deras chaffis stod i köket denna kväll för de var en personal mindre, så då avbeställde vi och ringde till Blå Källan istället. När väl våra pizzor kom så upptäckte jag, efter att vi betalat, att det var fyra pizzor. What? Nåja, då har Lotta och Mattias något att äta imorgon, tänkte vi. Men sedan så kom Mattias och han hade inte ätit något. Vilken tur han hade :)
Vi drack lite gott och tittade på Achmed, the dead terrorist på youtube. Haha, den är fan bäst. Skrattar lika mycket åt den varje gång.
Eftersom det var svinigt kallt ute så ringde Lotta till sin bror, Thomas, som fick komma och skjutsa ner oss till Depå. Det var snällt.
När vi kom dit så tänkte man lite "Har vi kommit rätt?".. Det var folk över 30 och man kände sig inte riktigt hemma just då, vi stod mest och tittade på när de dansade.. eller förlåt "dansade"..
Jag tänkte att man inte kommer få se ett enda bekant ansikte men ack så fel man hade. Efter ett tag så kom det yngre folk också. Den första som kommer fram och hälsar är Filip, en skåning som flyttat upp. Med sig hade han sin vän, som inte sade vad han heter. Han bad mig le hela tiden, han sade sedan på hemvägen att han var lite rädd för mig eftersom jag såg så sur ut och inte log. Han lär ha sett mig när jag blev irriterad på den fula jäveln som hängde efter mig...
Strax därefter fick jag en ful jävel efter mig som gnällde på musik och han följde med mig var jag än gick. Jag höll mig vid Lotta och dom. Jag stod med ryggen emot den fula snubben, säkert 35 bast, och till slut så gick han till sina kompisar som satt vid ett bord intill.
Limited Edition spelade, Lottas bror Christer spelar bas. Hennes tredje bror hade slutat som trummis..
Anyway... senare på kvällen så kom det fram en full, skäggig gubbe och frågade om låv... Jag hörde inte vad han sa och han tog mig på handen. Mattias fick översätta :P
Kvällen var trevlig ändå! Kom hem kl 2.40 och la mig strax efter kl 3, Dennis vaknade kl 7 och jag var tvungen att kliva upp. Trött? Neeeej, inte alls..

Igår fyllde Bäckman och Elin år. Dock var jag alldeles för trött för att gå ut och gratta dom båda.. Jag kanske går ner till Elin senare idag, vi får se. Jag hade tänkt att sova i eftermiddag för mamma vela ha Dennis i några timmar.

Oh well, jag tänkte ta och skriva en hel del i denna inlägg, men Dennis vaknade precis och jag lär kila.. Jag får skriva mer i eftermiddag, om jag inte sover bort all tid.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Så du har blivit mamma, grattis får man väl säga då.
/ Michaela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback