Min son är inte 2 år..

Idag har vi varit i Hofors på BVC. Vi fick först träffa tandhygienisten och pratade om tandskötsel och så. Dennis fick välja tandborste själv, den är svart och har lejon på :) och så fick han en bok om hur man sköter om sina tänder. Den ska jag läsa mycket för Dennis :)
Vi gick ut i väntrummet och lekte en stund innan vi fick komma in till bm Carina för kontroll. När vi väl fick komma in så ställde sig Dennis sig på vågen och vågen visade 17,3 kg, men vi tog bort några hg eftersom han hade kläder på sig. Ställde sig sedan efter väggen och mättes till 99 cm lång. Alltså, han är 17 kg tung och 99 cm lång :)
Carina visade mig Dennis kurva och den ligger fortfarande på 3 streck över det normala :) haha.

Aja, efter vi var färdiga så fick Dennis leka en stund till och jag ringde mamma och frågade om hon vela ses en stund innan vi skulle åka med morfar till Wij.
Vi tog en fika på Hanssons och sedan mötte vi en del bekanta på bruket och vi fastnade med näbbarna :P Dagen hos mormor och morfar har varit bra. Lars och Noel kom och hälsade på också :) trevligt! Vi fick åka med dom hem eftersom dom ändå bor i Gävle och åker förbi Sandviken.. Så Lars och morfar knölade in barnstolen och så drog vi efter maten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback