Lite till om igår

Som sagt, det blev inte alls som planerat igår..

Jag lade Dennis vid tolv och jag somnade med honom och panikvaknar kl 14, börjar med disken och stressar i 3 timmar för att försöka hinna göra mat innan det blir alldeles för sent.
Maten blev klar kl 19, alltså EN TIMME före Dennis egentligen skulle sova.. Jävla skit, nåja, han fick mat till slut i alla fall och sedan var vi vakna till ca kl 22.. Vi rörde inte ens tårtan som jag gjorde eftersom vi var så mätta och att klockan var så sent. Aja, vi får äta utav tårtan i eftermiddag då..
Jag fick också en ros :) en stor och fin en!
På kvällen var det ju sagt att vi skulle äta utav tårtan, jag skulle få sätta mig ner i soffan och brodera och äta chips (som M köpte redan i fredags).. Men nä, det blev sova.. Något dåligt man mår av det idag då.. Ingenting blev som planerat.. Inte ens lite mys med M framför en film eller något heller.. Får se till att göra det idag, det vore trevligt.


Aja. Undrar vad vi ska göra idag.. M lade sig sent så han kommer väl sova till tolv..
Dennis och jag ska strax äta frukost i alla fall. Just ja.. vi ska försöka fixa tvättid också, vore skönt om vi tvättade idag/ikväll så att Dennis kan få rena kläder.

Jag vill umgås.. Jag hatar att bo i Sandviken när man har alla  vänner i Hofors! Jag vill tillbaka! FAN säger jag bara!
Jag saknar min gamla lägenhet på Gökan också, sjuuuuukt! Men där bor ju Jimmie nu :P


AJA! HEj då nurå

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOM TILLBAKA!!! Liam verkar vara klumpigare än någonsin, men vi får ta en dag under denna vecka? Va fasen nu har det gått långt IGEN!!! De hatar ja!

2009-02-15 @ 09:24:07
Postat av: MaYliinBJ

Och det var jag Malin som skrev den kommentaren :P

2009-02-15 @ 09:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback