En dag på både gott och ont..

Jo, nog piggnade jag till efter att ha skvätt lite vatten i ansiktet. Skönt! Jag hann tillochmed göra en cheesecake innan Malin och Liam kom :D haha.
De gjorde entre strax efter kl 13 och vi lekte och lekte. Lyssnade på musik i mellanåt. Tog och fikade lite cheesecake och lekte lite mer efter det :)
Under tiden vi fikade så plingade farmor på dörren och sa "Jaså, ni var hemma ändå!" Jaha, tänkte jag, skulle vi inte vara det eller? Hon sa att de inte såg våran bil på parkeringen. Haha, vi har ju inte rört bilen sedan 1 januari, då vi åkte hem ifrån Hofors och sen dess så har det ju snöat, så bilen är nog lite översnöad :P
Både farmor och farfar kommer sedan in och vill bli bjudna på fika :) OCH säger "Nej ni, nu är ni då allt utan bil." Skämtar ni med oss???? Micke följer med sin far ut och tittar om de sett helt galet.. De kommer in igen och säger att bilen är borta och att det är spår efter två personer på båda sidorna, alltså på förarsidan och passagerarsidan och att de sett att de har backat ut bilen från våran parkeringsplats.. Jippie..... Jävla idioter!
Vi har i alla fall inget som är utav värde i bilen.. En bilsterio som dom inte kan använda eftersom vi har både fronten och hakarna i hemmet, en duschlist, gamla mattor och brända cd-skivor.. Och förstårs, Ellens bilbarnstol som vi lånat..
Hur i helvete kan man sno en bil där det finns en barnstol i? Hur jävla respektlöst är inte det??? Men visst, biltjuvar och andra tjuvar har ingen som helst respekt för det dom gör eller gör mot andra.
Det är ju så jävla surt att vi skulle fixa fläkten i bilen snart, eftersom den inte fungerar.. Egentligen så hoppas man ju lite på att de kört av vägen pga att de inte sett något genom rutan.. De lär ju i alla fall ha blivit förvånade av att fläkten inte fungerat och fått jobba hårt för att kunna se något genom framrutan.
Man blir ju så jävla less på sånt respektlöst och idiotiskt folk!

Men i alla fall nu :) Vi skulle ju bjuda Malin och Liam på pizza ikväll, men eftersom vi inte har någon bil så gjorde jag iordning Thaigryta. Oj, vad Liam vräkte i sig :D jag tror han tyckte om det och det var ju tur det. Hoppas att Malin gillade det också ^^ hehe.
Vi har i alla fall haft det superkul :) får se när vi ses nästa gång. Får se till att det inte går så långt emellan. TACK för idag :)




Micke nattar Dennis nu så jag ska ta fram mitt sista jobb på broderiet, sen se på LA ink kl 22 :)

Kommentarer
Postat av: Maze

Men shit vad hemskt med bilen! :O Man blir ju mörkrädd! Hoppas ni får tillbaks den på ett eller annat vis.

Är de krångligt att göra sån där cheesecake du gör BTW? Blir så sugen när jag läser :)

Postat av: Sanna

Nää, det är lätt att göra cheesecake. I alla fall den jag gör :)

2009-01-09 @ 22:33:50
URL: http://gothica.blogg.se/
Postat av: Maze

Ohh, skulle du vilja skicka recptet till mej, på typ BDB eller ngt? (A)

2009-01-09 @ 22:57:17
URL: http://miilis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback