morgon

Jaså, fler som är sugen på cheesecake? Jag skriver väl upp receptet senare någon gång under dagen.


Vi tittade på Mirrors igår, stackars Micke blev tvingad att titta, annars vågade jag inte titta. Det går inte att titta på skräckisar ensam. Jag brukar oftast somna + att allt blir så mycket mer otäckt då. Jag är sjukt lättskrämd. Usch, hatar det.
Lite nojig blev man väl efteråt då jag skulle in i badrummet och borsta tänderna efteråt, så jag stannade uppe ett tag till. Vi såg på Scrubs och la oss nån gång efter två.

Det lär väl bli en innedag idag. Det blåser som fan ute!
Kanske man ska ta och sova sen när Dennis sover lunch/middag, eller vad man säger.. Men ändå så har jag saker att göra i hemmet. Nåja :) jag kan väl göra det och sen belöna mig själv med lite cheesecake ;) Jaa!
Men ååh! Jag vill åka nån stans, hem till någon och hälsa på. Typ till mormor och morfar, mamma.. Eller vem som helst. Jag uppskattar inte lika mycket att vara hemma som Micke. Han tycker det är skönt att vara hemma, men det är väl för att han jobbat och äntligen kan komma hem och varva ner.. Och nu när vi är utan bil så vill han ju gärna inte åka buss. Aja, vi får väl se vad vi får från försäkringsbolaget och vad det blir för bil sedan.
Vore fint att ha en bit innan första april, eller mars, eller vad det nu var.. Innan Johan och Sanna flyttar så man kan få se hur de bor nu innan de ska flytta till radhuslänga. Då ska vi komma dit och våldgästa dom igen :) Ända borta i Norrtälje!

Nåja, nu måste jag göra ordning Dennis och sen ska vi äta frukost. Micke sover, han hade svårt att somna tror jag, så han lär väl inte sovit mer än 3 timmar just nu, så han får fortsätta sova.

Later

Kommentarer
Postat av: Sanna

1 april är den vår! Men vi flyttar inte in förens två veckor senare, kanske. :) Men ni är ju såklart välkomna jämt! Då får väl jag ta och baka något kanske. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback