Måndagen

Det blev inte alls som planerat idag.. Vi gick aldrig iväg till Dollar Store och det blev inget av med ankdammen i Hofors - för att det blåste så jävligt!! Så det kändes inte alls lockande att vara ute idag, så vi gör ett försök imorgon att åka till Hofors.

Men dagen var kanon ändå. Per och Marita var hit och grabbarna fixade in tvättmaskinen :) HÄRLIGT! Nu funkar den och det och allt.. Ja. Gud vad härligt! Men tvättid hade vi ändå ikväll, så Micke gick iväg med våra ytterkläder och tvättade dom där, så att de är torra till imorgon. Så imorgon ska jag tvätta!!!, diska, dammsuga och torka golv :) härligt, haha.

Jag var ganska söt i håret idag och jeans hade jag. BLÅ JEANS hade jag idag! Kan ni tänka er? Wow-faktor på hög nivå, typ ;) Och så var jag upp till affären och handlade. Var ju tänkt att Dennis och jag skulle göra chokladbollar ikväll, men det blev så sent, så vi gör det imorgon eller senare i veckan.

Nu blir det O'Boy och en kvällssmörgås :) Pelle tyckte det lät gott också. haha, jag smittar av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback