Fy fan vad pinsamt!

Cirkusen var sådär. Sån jäkla pinsam publik, folk apploderade ju inte!!! M berättade att vi som bor i Gävleborg är väldigt svårflirtade, det är bara att se på hockey- och fotbollsmatcher.. Inga apploder, när de väl klappar så är det inte mycket. PINSAMT!! Själv klappade jag händerna när jag tyckte att något var bra, typ hela tiden.. Aja, det är ju jag det.

Annars så har jag pratat med mormor i telen. Fan vad ledsen jag blir. Nu får eländet ta och sluta! Det räcker fan! Usch. Mormor har det inte lätt nu.. Jag kanske åker dit imorgon och sover där en natt. Syster har varit så söt och sovit där, andra natten nu och självklart ställer jag upp för mormor. Kanske vi kan åka in till morfar och hälsa på också, och L & N... FAAAAN!!! Tänker på er!!

Mja.... hejdå. skriver mer efter helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback