Plugghäst

När Dennis somnat så tog jag in datorn till köket, gjorde mig en kopp te och pluggade lite engelska. Det gick bra, tycker jag i alla fall.
Gjorde tillochmed uppgifterna som ska lämnas in nästa onsdag, men tänker maila iväg allt på samma gång. Skönt att ha det gjort i alla fall.

Nu är jag klar, så vad händer nu då? Flytta sig in till vardagsrummet där Micke sitter, kanske. Mm, det får väl bli så.
Imorgon tar nog Dennis och jag en tripp till stan och sedan käka på Donken, tänkte att han skulle få en chans att få Mamma Mu-boken som dom bjussar på nu, men såg tidigare idag på deras hemsida att dom byter böcker imorgon :S tusan också! Men ska fråga om dom kanske har någon över.

Hmm, katterna är tokiga. Tyson jagar Nemi och det hatar hon att bli, så dom är som virvellvindar här nu.
Yeah yeah. Skriver mer efter helgens äventyr, en massa kalas dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback