Sånt är livet

Jaha, då kanske jag blir hemma och vabbar imorgon....idag.
Micke tyckte Dennis såg lite konstig ut före och under middagen men efter duschen så slocknade han i soffan och var het, så jag tog tempen och det visade sig att han hade feber. Jag hällde upp Ipren som han fick svälja och sedan somna om, så vi får se hur han mår imorgon.. Jag som har redovisning av temat med gruppen imorgon, nåja, dom vet att jag har barn och dom får acceptera att barn blir sjuka ibland. Vi får ta redovisningen efter Erica kommer hem i såna fall.

Men filmen i söndags var bra i alla fall :) Så snällt av mamma som var barnvakt.

Nej nu är klockan mycket, måste få några timmars sömn innan vi ska upp. Micke ska upp jättetidigt så jag vill inte väcka honom innan han ska upp, när jag lägger mig.
Får se om jag kan somna bara.. Den jävla täppan är ju kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback