Tråkiga jävla rubriker

Ja, då var det en ny vecka och nya möjligheter. Dennis och jag har lov ;) Skönt! Får se vad som händer men idag ska vi till Gävle, träffa mamma, Sofie och Sid. Erik är tråkig som lanar.
Ikväll kommer Johan och hälsar på och det brukar betyda film och pizza ;D höhö. Det är ju alltid trevligt med besök.

Jaha, ja annars händer det ju inte så mycket.
I helgen var jag ut med Ida och Johan. Vi var hos Mia och Roger på förhandsvisning av klädmärket IronFist och jag köpte mig en snygg topp med Freddy Krueger på ;) Dennis blev avundsjuk och vela ha en egen, han blev sååå ledsen imorse när jag sa att den var min.
Efter förhandsvisningen så gick vi iväg och spelade biljard och jag vann över Ida en gång :P Fan vad bra jag är! När vi gick till Lobby så kändes det bra men när vi kom dit så blev jag på dåligt humör. Dålig musik och en massa fjortisar så skrek och trampade på fötterna med sina hemska klackar. Jag kände att jag inte smälte in, Ida hade iaf en klänning på sig medan jag gick i jeans och vinterskor. Fotsvett deluxe och träningsvärk till 1000 och har fortfarande ont.

Igår var vi i Torsåker på kalas hos Fredda. Det var trevligt och gott fikabröd hade han också :)

Jaja. Dags att göra lite nytta och sen ta bussen till Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback