Värk

Så var helgen över och det är redan tisdag.
Tjejkvällen var helt ok ^^ spelat spel, lyssnat på musik och haft kul/trevligt. Vid niotiden drog vi hem till någon Maria, det var fest där och ingen av oss från tjejkvällen kände någon, så vi satt i ett hörn i köket och hade roligt för oss själva. Men det var rätt trevligt ändå. Sedan dog den festen ut och vi gick till Anders i slaskvädret. Det var inte kul där, dålig stämning och Anders sov på soffan så jag gick hem och såg på tv tills Sofie och Erik kom.

Sedan dess har inte mycket hänt..
Mormor och morfar kom och hälsade på igårkväll, mormor saknade Dennis så mycket så de bestämde sig för att komma förbi en stund.
Setat hemma, myst och lekt med Dennis. Idag hade vi riktigt kul, han låg i min famn och skrattade och åt nästan upp sina fingrar. Till slut somnade han.
Jag var dum nog och åt en rak choklad idag och tusan vad ont i magen jag fick. Det kanske är mjölkmage jag har trots allt. Nu har det gått över men har istället ont i huvudet.
Var in på försäkringskassan och ordnade lite papper, Andy skjutsade mig så mamma fick vara hemma med Dennis så länge. Andy bestämde sig för att jag skulle få provköra bilen, så vi stannade till vid gamla OKQ8 och brummade. Jag får ta mig i nackskinnet och börja köra mer sen när vintern är över.

Nu ger jag upp skrivandet.. mitt huvud värker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback