Jaha..

Dagis kunde Dennis glömma idag. Han hade lite feber igår efter dagis och fick alltså inte vara på dagis idag, man måste ha en feberfri dag emellan. Inte visste väl jag det. Jag blev nästan arg när dom pratade med mig. Hur fan ska jag kunna veta det? Visst, dom menade inget illa, men snälla! Man kan inte veta allt.
Vi fick alltså gå hem på en gång. Jag som tänkte diska medan Dennis var på dagis. Det ser förjävligt ut.
Just nu känner jag inte för att åka till Hofors på Tomtekväll heller. Men vi MÅSTE till Hofors! Eller nej, det kan vi fixa i Sandviken också, men jag orkar inte med Sandviken. Det suger, det är så trist. Känner fortfarande ingen härifrån. Flytta tillbaka till Hofors - Ja tack!

Nu ska Dennis få leka av sig lite :)

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

JAA! Flytta tillbaka hit så kan vi hitt på en massa bus :]

2008-12-11 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback