Måndag

Idag är det MÅNDAG. Ingen speciell dag för oss, dvs :) Syster kommer hit om nån timme, då ska vi ut och åka pulka!
Posten och reklamen damp ner i brevinkastet precis och vi fick ett julkort ifrån Liam och Malin! Vad fint det var!!! Jag har också velat skickat julkort i år, men det är ont om pengar. Pengarna har gått åt alla julklappar. Men vi önskar er ALLA en god jul ändå :)

Dennis sitter i mitt knä och ritar i blocket och låter som en häst. Han vill att jag ska rita en häst, förstår ni. Jaha, nu ritar han på min arm också. Haha.

Innan Sofie kommer så ska jag dammsuga och diska. Så jag hoppas Dennis somnar snart så att jag kan sätta igång.

På fredag ska Elin och jag på Depå i alla fall :) Det ser jag fram emot! Sedan Julshow på lördag ;) det kan inte bli bättre än så!

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Klart att ni fick ett julkort av oss :) Vi tänker på er så :D

Jo de blir ju ont om pengar när barnen ska ha julklappar ;) och alla andra ;D

2008-12-15 @ 12:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback