Stressa stressa

Igår kväll så kom syster hit, hon vela sova över. Det var trevligt. Gick dock segt att få Dennis att somna.. Han som alltid brukar somna vid åtta, men somnade inte förän halv tio. Tog lite över en timme innan han somnade. Drygo.

Sofie och jag försökte titta på film, Lars and the Real Girl.. men nja, vi båda var trötta och filmen gick inte efter vårat humör just då. Vi bestämde oss för att gå och lägga oss, vilket vi gjorde.
Låg och pratade lite, jag vela berätta spökhistorier för det är kul att dra såna med syster ;) Men hon vela sova istället. hehe.

Vi sov över imorse. Jag måste ha somnat om.. Sov i 40 minuter extra, väckte Dennis och Sofie vaknade också. Jag som skulle tvätta kl 8! Bara 15 minuter på mig... Byta blöja på Dennis, ge honom frukost och äta själv osv.. Men det gick bra. Jag stack iväg till tvättstugan och kom in 8.25.. Dennis skulle alltså vara på dagis om 5 minuter. Ringde och sa att vi blir lite sena, vilket var ok. Dennis kom till dagis kvart i nio. Barnen satt i köket och ritade och Dennis vela ju såklart vara med också.

Imorgon är det utvecklingssamtal på dagis. Det ska bli kul. Första utvecklingssamtalet man går på åt sitt eget barn :O hihi. Skoj skoj!
Nej nu lär jag springa iväg till tvättstugan. Syrran har nyss duschat så hon tar väl över datorn medan jag är borta ;)

Kommentarer
Postat av: Björkmann

Hur gick utvecklingssamtalet ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback