Rubrikstorka..

Den 14 april ska jag till sjukhuset och ta cellprover för livmoderhalscanser.. Usch, det låter obehagligt. Jag tycker inte om att sitta i gyn.-stol, har gjort det en gång förr. Blä! Men det är klart att jag ska gå dit, man vill ju inte riskera att gå och leva med canser..
Jag läste någons blogg för ett tag sedan som också ska dit, hon känner sig gammal nu när hon måste ta cellprover..??? Vad är det med folk och åldersnoja? Det är en ålder! Är man ung i sinnet så borde man väl vara glad, det är ju om man känner sig gammal man borde ha noja i såna fall.. Aja.

Idag.. vad händer idag? Vädret ser inte lika bra ut idag som igår.. Fan. Vi skulle ha gått ut och lekt igår :/ Nåja, imorgon ska vi till gammelmormor och gammelmorfar, då får vi komma ut lite.
Blir väl bara hemma idag.

Fan, jag gjorde inga chokladbollar heller.. Vi gör det efter frukosten tror jag ^^ sen är det dags att börja fundera ut vad jag ska baka till Micke, då han fyller. Han fyller ju 25 ;) den 28:de. Ja han är ju en utav dom som tycker att han är gammal vid 25.. Boring!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen in i vuxenvärlden. Alla får göra det vid 23-års ålder. Huga! Men det är ingen fara. Haha, jag kände mig gammal ;D Just pga att alla de äldre (dvs mamma, mostrar osv) pratat om de där cellproverna.. och då betydde det att man plötsligt var vuxen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback