Nypiercad

Tjaba tjena HALLÅ!!

Förmiddagen var rätt slapp då jag var på MiROi och inte gjorde så mycket. Som vanligt, typ.. Jag väntar fortfarande på svar från Västerberg och fotokursen får jag börja redan på tisdag nästa vecka :) Skoj skoj!

Senare under dagen så åkte Dennis och jag till Hofors och träffade Sarah. Hon är en söt prick :) ses gärna igen om hon samtycker. Haha.
Hon följde med mig till Dianas studio, träffade Polly då hon gjorde en ny navelpiercing på mig. Yeah! Jag har ju haft där förut också. Så nu har jag ett stort fint plåster över piercingen som jag ska ta bort imorgon och får tvätta med saltlösning/koksaltlösning. Ska cykla till apoteket imorgon och fixa det.
Efter det besöket så satte vi oss ner på Hanssons och tog lite fika. Dennis var väldigt härjig idag, så jag var väl kanske lite irriterad :/ han var lika galen hemma och vägrade att lyssa när man sa till honom. Han var nog trött för han slocknade fort när Micke nattade honom.

Men ja.. Sarah pratade om något om spaproduktvisning, typ, som ska ske imorgon :) lite sugen blev man ju!

Kommentarer
Postat av: sarah

Jepp (: Vakna nu så , så ska kolla upp de ^^ ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback