God Jul

Blev lite väl sent i säng för min del igår/inatt, kl 2 och sedan upp kl 8.40 med Dennis. Skönt att han sov så pass länge, annars hade det blivit jobbigt :P
Nu börjar julkalendern som Dennis älskar, och då menar jag verkligen Älskar! Han sitter som klistrad framför  tvn när kalendern visas.

Han pratar nu om att han har sett ett riktigt spöke! Inte här hemma, hoppas jag. Jag tror det var något vitt på Bompa som han tyckte såg ut som ett spöke.

Nej ni, idag är det Julafton och Micke jobbar. Undrar hur länge han jobbar idag. Kl 13.30 är det bestämt att vi ska vara i R-holm, men det visar sig när Micke slutar.
Dennis och jag ska packa ihop allt, göra oss i ordning och så tills han kommer hem, så vi inte blir allt för senare.
Det ska bli trevligt med lite jul :) igen.. Hehe. Aja, skriver mer efter jul. Kommer att vara i Hofors till Annandagen, så det kommer dröja tills jag skriver igen.


God Jul på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback