Mouahaha

Haha, det blev Subway, Gävle, igår ändå ;) trevligt trevligt. Åkte sedan till Hemlingby och handlade på Ica Maxi innan vi åkte hemåt. Micke gick ut till kl 7 och jobbade imorse, han slutar nog snart och jag har dammsugit och  torkat golven :) ska strax diska lite och sen duscha. Det blir varmt när dammsugaren blåser varmluft.. På måndag ska Micke jobba i Hedemora och tisdag är han på Ica i Ludvika. Stackarn kommer få åka strax före kl 5 på morgonen då han ska vara där kl 7. det tar ju sin tid att åka dit :P 2h 15min..ca..

Yeah.. nej nu ska jag väl ta och sätta lite fart så att man är ren och fräsch innan lilla Dennis kommer hem :) Mamma ska skjutsa hem honom innan det blir mörkt.
HEJ HOPP!! Disken väntar

Kommentarer
Postat av: Milis

Haha! Läste mina ögon rätt?? Ska stackars Micke åka o jobba i Ludvika? O vilket Ica? Vi har fler. Måste smyga på honom tror jag XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback