Bad mood

Humör - precis som rubriken lyder.. Fan! Men jag ska inte gnälla, öppnar jag mig för mycket så blir det bara fel, eller? Aja..

Jag har sovit i ca 3 timmar inatt, låg vaken de 3 sista timmarna innan det var dags att kliva upp med Dennis. Tur att Lena från dagis ringde så att vi kom upp. Hon ringde 7.20 och frågade saker om Dennis och hans tänder.. Så nu är skadan anmäld både i från dagis och mig.

Usch, jag känner inte för att städa.. Jag vill sova. Var planerat att åka till Hofors idag och luncha med Lotta på Hanssons, men det sket sig.. Jag är för trött och det MÅSTE städas här hemma. I alla fall diska.. Jag åker ju till Hofors på fredag, så jag får lugna mig tills dess, då får jag ju träffa Lotta och Anna :) Jag hoppas hon blir frisk tills dess. <3

jag ska väl sätta fart.. diska, duscha och sen se på film kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback