Vad less jag blir..

Fan att jag alltid ska somna när jag lägger Dennis... Han vela lägga sig tidigt igår, redan kl 19:30, så visst.. Jag ställde klockan på 20:20 så att jag kunde kliva upp å bleka håret, baka scones och så... men jag vaknade inte ens av alarmet. SÄLLAN SANNA!!!!! Fan vad less jag blir.
Vi kom upp en bra tid idag i alla fall, kl 6. Då har jag tid att baka Scones innan vi ska till dagis. Ska ställa fram smöret så att det blir rumsvarmt..

Vi får väl se om vi åker till Hofors imorgon.. Beror helt på hur mamma och Andy har det med renoveringen, tänkte liksom fråga om man får sova över där eftersom vi träffar dom så sällan nuförtiden. Sjuuuuuuuuukt trist! Gammelmormor och gammelmorfar har träffat Dennis fler gånger än mormor och Andy :S inte så kul.. Men, om dom inte kan så kanske vi kan ragga någon som vill leka med oss.

Jag funderar förresten på att sluta med MSN. Vad ska jag med det till, känns inte som att någon bryr sig ändå. Lika bra att säga upp kontakten med vissa på listan också eftersom de aldrig har tid att umgås..
Jag har försökt skaffat nya kontakter, men det går verkligen inte att hålla kvar dom, någon vecka max... Vi får väl leva ett liv utan vänner, det är väl bara så. Kanske det blir bättre när vi flyttar till Hofors igen, vem vet.. Det känns så sorgligt att Dennis ska växa upp utan vänner, vem vet hur det kommer gå för homom i livet senare - typ som mig? Skitsvårt att skapa kontakt med folk. Fy fan vad hemskt! Det får inte hända.
Ja, jag är sjukt less och depp över att inte ha några vänner att umgås med. HÄR!!!! Man skriver alltid "Vi måste hitta på något snart. Det var så länge sedan nu..." men vad sker sen? Ingenting. SKÄRPNING!!

Aja, jag ska sätta lite fart innan bakning, frukost osv..
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback