torsdag

Två jobbdagar till avgjorda :) nu får jag inte jobba mer, så nu har jag påsklov!

Igår var vi i Hofors på Ica och Coop/Prix och Lidl i Sandviken.. och Maxi. Imorse blev det Årsunda, sedan Dollar och Lidl. Det var ganska lugnt på de två första ställerna, men på Lidl var det mycket att göra. Folk där hela tiden så det var svårt att fylla stövlarna. Men vi hann klart innan den värsta ruschen!

Nu är jag trött. Vi har precis käkat "mat".. oboy, macka, korv med bröd och yoghurt. haha.  Gott var det!

Imorgon jobbar Micke själv.. Det tycker vi båda är konstigt eftersom det kommer vara mycket att fylla imorgon. Aja. Dennis och jag åker till Hofors imorgon och blir där över helgen. Baka på lördag och middag på söndag.

Vet ni... Sockrade röda hjärtan luktar nagellack! Fy fan. Det luktar så sjukt starkt ur påsen.

Nej nu orkar jag inte mer.. är så trött så jag blivit lättirriterad. Ska duscha D och sen sova. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback