Snart skolan

Sitter och väntar på att klockan ska bli strax över åtta så att jag kan knalla iväg till bussen. Måste dock till affären först och de öppnar inte förän åtta.
Vad ska jag skriva? Varför skriver jag ens? Det känns meningslöst, alltihopa.

Dennis och jag spenderade gårdagen själva. Vi var ute och åkte bob och det var roligt, väldigt skönt också då solen sken. Innan vi gick hem så gick vi på promenad, Dennis orkade gå hela  vägen :) vet inte hur länge vi var ute, men det var ett tag i alla fall.
Idag är det skola som gäller, till 15.50 NO...trist. Våran vikarie är det lite fart i alla fall, det händer liksom något på lektionen, men han är rätt hård också. Lite "jävlar inamma" eller hur man säger. Jag önskar att jag hade det också...

Igår/inatt, svensk tid kl 02.00, gifte sig Roger och Mia <3 Jag kommer gråta när jag läser deras blogg sen, det lovar jag! Så fort jag tänker på det så känner jag hur tårarna vill tränga sig fram.
Jag är så glad för eran skull!

nej nu ska jag knalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback