Sämst!

Jag är verkligen sämst på att skriva här numera. Men vad ska man göra, man får ta och skriva när man har tid och vet vad man ska skriva, helt enkelt.

Strax ska jag och Dennis gå ut och åka lite pulka :) Det gillar han! Tänkte först att vi skulle gå till badhuset, men det är inte kul att gå dit själv. Ska försöka hugga Nina och Noel någon helg, antar att ingen annan vill..

Sitter nu och planerar en fika-/lekdag med Petra, det vore trevligt och kul.
Snart flyttar Mia :) och åker till USA :( mindre kul. Vi får se om jag kan komma på inflyttningsfesten, vi ska på 80-årskalas den lördagen + att vi ska vara i Hofors. Hmm, dumt att det var samma dag. Och just det, Gia vill ut den lördagen också, så det bli väldigt svårt.. Crap! Nåja, jag får bestämma mig i veckan.

Nej nu ska jag ta fram kläder så vi kan gå ut och leka. Dennis kommer be om varm choklad sen på vägen hem, hihi han är så gullig. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback