Vilken morgon

Ja, vilken morgon.. Jag vaknar ca kl 05.50 av att Dennis står utanför vårat sovrum och ropar efter mig. "Jaha, dags att kliva upp igen då" tänkte jag och öppnar dörren och ser att ungen är full med blod. Lite panik man fick då!
Nog med att han har blött näsblod förut men inte såhär mycket! Det forsade ut blod ur näsan på honom och han var så rädd. Stackars min lilla pojk men jag fick förklara för honom igen om att det inte var något farligt och han talade då om att det inte gjorde ont :)
Så efter att jag har täppt till hans näsa och burit ut honom till soffan där han får ligga och vila så torkade jag golv och plockade ur sängkläderna och la dom i blöt och sedan in i tvättmaskin, så nu är den igång också kl 07 på morgonen :P
Det gick över fort i alla fall, blödandet. Minns att Micke och hans mamma har nämnt att Micke blödde mycket näsblod när han var liten så jag antar att Dennis har fått det från honom. Hoppas bara att det går över för man blir ju rädd när man helt plötsligt torkar/kliar sig om näsan och så droppar blodet.

Anyway, nu är det Pokemon på tv och jag ska slänga in ungen i duschen innan frukosten.
I eftermiddag ska vi till Torsåker på kalas :) Jeppe fyller 7 år idag. Stora killen. Och det betyder också att det var 7 år sedan Micke och jag träffades, fast det var tidigare på året. Oj så tiden går.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback