BlackBerry


BlackBerry, ja tack!
Micke och jag har funderat länge på att köpa varsin ny mobil (jag behöver verkligen en ny innan min nuvarandra lägger av helt) och först har vi snackat om en Sony Ericsson Satio, men det har vi inte råd med. Sedan hittade M BlackBerry, en Canadensisk mobil. Lite snygg är den ju ;)
Denna BlackBerry 8520 Curve eller Gemini kostar ca 2200kr och det har jag ju råd med, tar lite sparpengar :P haha. Nej men jag behöver verkligen en ny. Nu har Micke sett hur dum min mobil är, den lägger av, hänger sig stup i kvarten och lägger gärna av när man pratar i den. Yay!

GAH! Måste ha :D

Kommentarer
Postat av: Milis - Mamma till Devin o Levis

Mmm, den va fin! Själv är jag jättesugen på Sony Ericssons nya, X10 mini. Har du kollat in den? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback