Det nya hänget

 

Yo! Nu var det ett tag sedan igen.. men sånt är livet. Har liksom inte tid riktigt, men det skriver jag varje gång.

Gia och jag har hittat vårat nya häng, Steel Town ;) spela biljard i timmar. Så roligt! Nu kan vi träna utanför skolan också så vi kan spöa killarna i skolan sen. Vi kommer bli proffs, Gia och jag.

Vi spelade en sväng igår, men det gick inte bra, varken för mig eller för Gia. Dålig dag, får vi skylla på.

 

Annars då, ja det är som det är. Ska ta mig ut och fota någon dag. Har inte haft tid med det heller. Det var någon månad sen jag höll i kameran sist, det märks på BDB också.

 

Hmm.. vad ska man hitta på idag då? KLockan är strax 9 och vet inte vad vi ska göra idag. kanske ringa mormor och fråga om vi får komma dit över dagen. Har ju skola imorgon så vi blir inte kvar över natten i såna fall.

Jag vill planera dagen i tid så man slipper komma iväg i eftermiddag, men folk sover ju än så det blir svårt att planera något då.

Aja, vi får se vad som händer idag. Lär ju knappast vara någon som hör av sig till mig och fråga om vi ska hitta på något, det är alltid jag som får göra det.

 

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback