Planer på ny färg

Jag har tröttnat på mitt svarta hår, igen. Förra våren så hade jag lite blont i skallen ;) Tråkigt att jag tröttnade så fort på det.. Men nu vill jag ha tillbaka det. Vill ha lite effekter i håret. Men vettefan om jag hinner bli riktigt blond innan jul :P men vafan, sist blev det gul/orange. Jag vet att det är svårt att gå från svart till blond, det krävs ju några blonderingar. Men det ska ju inte bli hela håret, så det går nog bra.
Ska rådfråga någon kunnig om hon har några bra idéer på hur jag ska ha det :)

Idag är det söndag och skön sovmorgon fick vi också. Dennis blir hos farmor och farfar till imorgon, så vi får se hur vi fördriver tiden idag. Jag ska i alla fall städa lite, men inte allt för mycket. Får ta en ordentlig rengöring innan jag fyller.. Hua, det är ju rätt snart.. Ska baka pepparkaksmuffins, mackadamienötsrutor och lite annat gott. Nom nom. Har aldrig provat det förr, så det ska bli spännande. Tycker inte att smörgåstårta passade något bra att äta på vintern, så jag skippar nog den. Får bli lite fika bara. Kanske lite kokt potatis och julkorv? ;) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback