Tacomys

Dennis har åkt till sin farmor och farfar, blir kvar till på måndag. Oj oj, hur ska Micke och jag klara oss så länge utan Dennis? Iofs, han var ju hos mina morföräldrar under lika lång tid i veckan och det gick ju bra.
Får se vad vi hittar på.. Ikväll blir det i alla fall taco och mys. Tacomys :) Låter bra.

Hmm, har en sådan lust att spela GH. Waaah! Vi får se vad som händer. Hade varit skönt att lägga sig tidigt ikväll för inatt sov jag inte mycket. Dennis vaknade, ropade, vaknade osv.. Jag somnade i hans säng tillochmed.. Tror jag sov som längst i 2½ timmar. Woho! Hoppas på en lååång sovmorgon imorgon :)

Nej men fy vad hungrig jag blev!! Dags att sätta igång med maten. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback