Förkyld

Jag åkte hem tidigare ifrån skolan idag. Var så täppt så jag hade svårt att koncentrera mig, gick iväg och försökte snyta mig och gå ut i friska luften men det släppte inte. På lunchen åkte jag hem, jag orkade inte mer. Sprang förbi affären på vägen hem och köpte Ibumetin och nässpray. Fick sådan huvudvärk på bussen hem och la mig sedan i soffan och tittade på tv.
Micke och Dennis har varit i Robertsholm idag så jag fick laga mat själv och äta den själv också :( det var ju lite trist en mer mat till mig :P Det blev fiskgratäng med dill och citron och hemmagjord potatismos. Dock tyckte jag att fisken var så stark, det kändes ju så eftersom jag har halsont också.. citron och känsligt svalg går inte så bra ihop.

Har legat i soffan hela eftermiddagen och kvällen, tittar just nu på Lite Sällskap. Det är ju för bra :P Idioter. Sedan blir det sängen.. Huvudvärken gick inte över trots att jag tog en Ibumetin för över en timme sedan så det blir till att ta en till innan jag lägger mig. Nässprayen ska jag ha stå nära sängen också.
So..... Imorgon blir jag hemma från skolan, ska kurera mig och onsdag är vi lediga. Tänkte åka in till Valbo då men det blir nog inget av med den saken om jag mår såhär. Funderar på att beställa kläder från nätet istället. Vet ju vad jag ska ha och dom sitter nog bra, om inte så kommer dom väl göra det sen när jag tränat ett tag :P

Nej nu ska jag ta en huvudvärkstablett och titta vidare på tvn.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback